Ne pare rau, vizionarea acestei pagini nu este posibila in Internet Explorer 6, 7.
Pentru a explora continutul citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Pentru a beneficia de experienta completa a sitului citynews.ro, va rugam sa downloadati unul din urmatoarele browsere:
Continua pe Citynews.ro
×
inchide
Go to TOP
Vineri, 12 Apr. 2013, 15:01
8
6800

FOTO/VIDEO: A început ridicarea topografică pentru autostrada Sebeş-Turda

Consiliul Judeţean Alba a anunţat astăzi începerea ridicărilor topografice şi a probelor geologice pe traseul viitoarei autostrăzii Sebeş-Turda.

inceput ridicarea topografica pentru autostrada sebes turda

M2U03184.MPG

Video 2: 
Video 3: 
Video 4: 

"Au început ridicările topografice, geologice şi probele de laborator. Asta înseamnă cu după ridicarea topo şi probele de laborator, avem practic studiul de fezabilitate de la drumul expres care este uşor de reactualizat şi trecem la faza de proiect", a declarat Florin Roman,  vicepreşedintele Consiliului Judeţean Alba. Roman a mai spus că proiectul va fi realizat de aceeaşi firmă care a făcut documentaţia şi pentru drumul expres Sebeş Turda, drum care ulterior s-a transformat în autostradă.

Autostrada va costa peste un miliard de euro, iar finanţarea va fi asigurată în proporţie de 85% din fonduri europene prin Programul Operaţional Sectorial Transport, iar 15% din partea statului român. 

Potrivit vicepreşedintelui CJ vor exista intrări/ieşiri la autostradă la Sebeş, Alba Iulia, Teiuş, Aiud şi Unirea. Florin Roman a mai spus că exproprierile nu vor întârzia proiectul deoarece cetăţenii care deţin terenuri sau imobile în zona care va fi expropiată vor putea să se adreseze justiţiei în cazul în care vor considera că banii primiţi cu titlu de despăgubire sunt prea puţini, dar lucrările vor merge mai departe în acest timp.

Administraţia judeţeană speră ca proiectul să fie finalizat în cursul lunii august, pentru ca apoi să poată fi demarate procedurile pentru licitaţia execuţiei lucrărilor.

Autostrada va avea o lungime de aproximativ 74 de kilometri şi ar trebui să fie finalizată la finalul anului 2016.

Articole din aceeasi categorie
Potrivit unui studiu realizat de o firmă de profil, locuințele din Cluj s-au ieftinit cu câțiva euro pe metru pătrat
08 Apr. 2019
14:58
7
În Parcul Industrial Tetarom III din Jucu s-a inaugurat recent o nouă investiții demarate de unul dintre cei mai mari clienți ce activează în acest perimetru: grupul italian de electrocasnice De’Longh
08 Apr. 2019
13:26
0
Consiliul Judeţean Cluj informează participanții la trafic și locuitorii din zonă în legătură cu faptul că, în cadrul programului de lucrări ce vizează îmbunătăţirea infrastructurii rutiere a judeţulu
08 Apr. 2019
13:13
0
O echipă de funcţionari ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, instituţie publică de interes judeţean aflată sub autoritatea Consiliului Judeţean, se va deplasa marți, 9 aprilie, începâ
08 Apr. 2019
10:15
0
Compania de Apă Someș a anunțat întreruperi ale furnizării apei potabile în localitățile Florești și Cetan.
08 Apr. 2019
09:28
0
Ordinul Arhitecților din România a lansat un concurs internațional de soluții pentru amenajarea zonei
08 Apr. 2019
08:56
0

Post new comment

Comentarii

Alex daca se executa A3 atunci poti merge LA MARE pe ruta Sighisoara Brasov si pe Valea Prahovei care e mai scurta.Traversarea Carpatilor pe Valea Prahovei se va face mai repede decat pe Valea Oltului, asa cum dicteaza sudisti de la Bucuresti

Alex daca se executa A3 atunci poti merge LA MARE pe ruta Sighisoara Brasov si pe Valea Prahovei care e mai scurta.Traversarea Carpatilor pe Valea Prahovei se va face mai repede decat pe Valea Oltului, asa cum dicteaza sudisti de la Bucuresti

13,5 milioane de euro pe kilometru? Bah da's nebuni???? Sau vorbiti voi prostii?!

ala e cost estimativ, poate va fi mai mult, poate mai putin

Daca se primesc bani europeni pentru acest tronson ,cu motivatia de conectare la autoastada Tg.Mures-Iasi atunici mai bine sa se respecte programul initial de a se executa portiunea Campia Turzii Tg.Mures, pentru care este facut proiectul si care are numai 36 km , decat cel din Sebes - Turda de 74 km (de la niciunde la niciunde) pentru a conecta doua resedinte de judet si apoi cand mai prindem "puteri" se poate aborda si portiunea in cauza

cum 36 km că de la Cluj la Cîmpia îs 50 iar de la Cluj la Tg Mureş îs 100...
mi se pare mie sau preţul ala e aberant??

Victor, e cu motivatie de conectare la tronsonul de A3 existent, n-are treaba cu Mures-Iasi. Presupunand ca fi vreodata gata Bors-Gilau, cine se urca la granita, merge pana la mare:-)

cine a castigat?

Adaugă comentariu nou

Conţinutul acestui câmp va fi considerat confidenţial şi nu va fi făcut public.

Filtered HTML

  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Filtered words will be replaced with the filtered version of the word.
  • Taguri HTML permiseŞ <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Adresele de situri web şi adresele de e-mail se transformă automat în linkuri.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.
Comentariile care conțin injurii, un limbaj licențios, instigare la încălcarea legii, la violență vor fi șterse.

Comentarii

01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
01 Jan. 1970
02:00
Inchide